Subject: Rukkiräägu detailplaneering
From: Alice Laanemägi <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Tiit Salumae" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 14:07:42 +0300

Tere!

Edastame Teile koostöö tegemiseks Haapsalu linn, Lannuste küla, Rukkiräägu 
kinnistu detailplaneeringu (vt manuses). Transpordiamet on esitanud 
omapoolsed lähteseisukohad 05.06.2023 kirjaga nr 7.2-2/23/5531-4.

Eelkõige palume Teie arvamust planeeritud elamukruntidele juurdepääsu 
lahenduse osas. Planeeringu koostaja on kavandanud kaks kõrvutiasetsevat 5 m 
laiust juurdepääsuteed. Samuti on riigitee kaitsevööndisse kavandatud kaks 
puurkaevu koos 10 m raadiusega hooldusaladega.

Maa-ameti kitsenduste kaardi alusel kulgeb teekaitsevööndis ka sideehitis 
koos kaitsevööndiga, mida ei ole planeeringu joonistele kantud.

Parimate soovidega,

Alice Laanemägi

Planeeringute spetsialist

Volitatud arhitekt 7

Haapsalu Linnavalitsus

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.